Söker en lagkamrat till Hestra Adventure Race!
Främst mot elit(långa)-klassen herrar.
Jag har bara kört två multisporttävlingar tidigare, Kristinehamn Adventure Race solo 2009 (14:e plats) och korta klassen på Multisport SM (33:e plats).
Jag är elitkanotist och blev t.ex. fyra på Kanotmarathon-SM 2009, och har vart aktiv i landslaget sedan 2007. Så det är i kajaken jag är stark och är även rätt bra i kanadensare såklart. Jag har däremot inte orienterat tidigare (förutom under multisporttävlingarna), så jag söker främst någon som kan orientera. Jag jobbar ganska mycket på min löpförmåga just nu och sprang milen på platt mark på 38.29 förra sommarn, vilket borde vara nere på 38 blankt iaf till våren.
Cyklingen har jag ingen referens, och jag ser nog den som min svagaste del (förutom just orienteringsmomentet), men har gått okej på tävlingarna.
Enda kravet jag har från dig, är att du kan paddla hyfsat (i multisportmått mätta såklart).
Så om du känner att du skulle passa ihop med mig, eller om du bara vill ha någon o dra på i orienteringsmomenten, så hör av dig! Jag åker dit för att köra så hårt jag kan och kommer definitivt ge allt.
Jag behöver förslag innan veckan är slut, pga ja måste ta ett beslut om jag ska jobba den helgen eller inte.
MVH
Danny Hallmén
http://danny.hallmen.se
dannyhallmen@hotmail.com