Sökes: tävlingspartner

Sökes: tävlingspartner

Inläggav JennyXan » 2010-02-02, 19:01

Min gode vän Andreas, som jag kört några tävlingar med, har blivit lite väl upptagen med annat och kommer inte kunna tävla så mycket multisport i vår. Jag söker därför en tävlingspartner som vill köra lite fler tävlingar, t.ex. köra svenska cupen-tävlingarna.

Jag kör helst långklass, dam eller mix går lika bra vilket som. Jag är grym på orienterandet, rätt kass på att paddla och lite mittemellan på cyklandet. Jag älskar att tävla, men måste inte vinna för att ha kul.

Intresserad? Skicka ett mejl så får vi se om ambitionerna matchar: jenny.sander(a)telia.com
JennyXan

Re: Sökes: tävlingspartner

Inläggav Cilla85 » 2010-02-15, 20:07

Hejsan Jenny!

Visst är du från Falun..? Tror vi körde mot varann i Åre.
Jag kommer nog kanske att köra nåra multisporttävlingar i sommar så vi skulle kanske kunna köra nån tävling om du vill.
Men det är nog triathlon jag kommer satsa mest på. Men vi kunde ju köra lite träningar tillsammans iaf.
Eftersom vi båda bor här:-).
Cilla85
stamgäst

Inläggav JennyXan » 2010-02-16, 07:43

Gärna! Alltid kul att vara några fler som tränar ihop, så kan vi väl se om det kan bli något tävlat också. Helst skulle jag ju vilja hitta nån som vill köra lite fler tävlingar under våren, men i annat fall testar jag gärna en tävling med dig :) Jag tror vi hade varit rätt jämna på Åre om du inte hade badat, om jag inte minns fel? Skicka ett mejl så planerar vi in nåt :)
JennyXan

Inläggav Cilla85 » 2010-02-23, 23:31

Joh jag kör också helst under våren faktist. Då jag är triathlet och kommer köra mestadels tritävlingar under sommaren.
Hehe joh du minns rätt låg tre kvart i den förbannade forsen...:-( Kan du orientera förresten?
Söker nämligen någon som kan det eftersom jag är en sopa på det så har jag aldrig kört någon tävling utan någon som
kan det:-D
Cilla85
stamgäst

Återgå till Tävling