Thule tävlingen

Thule tävlingen

Inläggav Blomberg » 2010-02-04, 11:16

Kul med en ny tävling, synd bara att den ligger samtidigt som en deltävling i svenska cupen. Visst börjar det bli många tävlingar och man kan ju inte åka på allt men dessa ligger ju dessutom i samma del av landet.
Blomberg
v.i.p.

Re: Thule tävlingen

Inläggav tn_kms » 2010-02-04, 13:55

Konkurrensen och utbudet av tävlingar ökar för varje år, vilket förstås är kul.
Jag har försökt ta kontakt med Thule Adventure eftersom det är olyckligt att denna planerade tävling krockar med en deltävling i Svenska cupen.

Dessutom tror jag många, iallfall i Karlstad mutlisport, skulle kunna vara intresserad av en +24 timmars tävling på "nästan" hemmaplan.
Vår klubb växer ständigt och suget för nya medlemmar att prova på längre tävlingar (>24 tim) ökar. (Vi kan ju tyvärr inte delta i vår egen lång-tävling under Kristi himmelfärd)

// Tomas Nordlander, Karlstad multisport
Tävlingsledare Utmaningen 14 augusti
tn_kms
stamgäst

Re: Thule tävlingen

Inläggav racetobbe » 2010-02-09, 17:47

Jag förstår missnöjet från Karlstad multisport sida då de missar årets tävling men tyvärr kan vi inte flytta på tävlingen för vi sammarbetar med Kanotmaratonet! Annars hade vi självklart flyttat på tävlingen.

För er som är sugena på mer info om Thule adventure race maila tobiasbelforth@comhem.se så får ni en pdf laddad med info och etc.

Multihälsningar:Tobbe
racetobbe

Återgå till Tävling